Zakres działania i kompetencje

Zakresy działania poszczególnych komórek organizacyjnych KPP w Jarocinie z 18 grudnia 2014 r.

Zadania  komórek  organizacyjnych Komendy

 

§ 13.  1. Do zadań Wydziału Kryminalnego należy w szczególności:

 

1)rozpoznawanie, zapobieganie i zwalczanie przestępczości kryminalnej, gospodarczej                     i korupcyjnej;

2)wykrywanie i ściganie sprawców przestępstw i wykroczeń;

3)rozpoznawanie potencjalnych zagrożeń terrorystycznych oraz zapobiegania przestępstwom           o charakterze terrorystycznym;

4)prowadzenie postępowań przygotowawczych;

5)opracowywanie i wdrażanie taktyki działań w zakresie skutecznego odzyskiwania mienia pochodzącego z przestępstw oraz ustalanie składników majątkowych sprawców w sprawach operacyjnych i dochodzeniach w celu zabezpieczania roszczeń na poczet grożących kar;

6)inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć z instytucjami państwowymi, organizacjami społecznymi mającymi na celu przeciwdziałanie i zwalczanie przestępstw kryminalnych, zjawisk kryminogennych oraz patologii społecznej;

7)prowadzenie stałej wymiany informacji dotyczących nowych form i metod działalności przestępczej oraz skutecznych przedsięwzięć profilaktycznych i wykrywczych z innymi jednostkami organizacyjnymi Policji, organami ścigania i wymiaru sprawiedliwości, także wspólne wypracowywanie metod i form działania;

8)współdziałanie z Komendą Wojewódzką Policji w Poznaniu w zakresie wdrażania poleceń, zadań i wytycznych w odniesieniu do wybranych czynności dochodzeniowo – śledczych i operacyjno – rozpoznawczych;

9)wykonywanie czynności z zakresu techniki kryminalistycznej, obsługa urządzeń daktyloskopijnych, urządzeń służących do sporządzania zdjęć sygnalitycznych, dokumentacji filmowej i fotograficznej;

10)prowadzenie poszukiwań osób zaginionych oraz ukrywających się przed organami ścigania;

11)realizowanie zadań zleconych przez sąd, prokuraturę lub inne jednostki organizacyjne Policji;

12)bieżące monitorowanie i analizowanie stanu zagrożenia przestępczością kryminalną, wypracowywanie priorytetów i kierunków pracy operacyjno – rozpoznawczej i dochodzeniowo – śledczej oraz taktyki zwalczania przestępstw kryminalnych;

13)współdziałanie z organami ochrony prawnej, administracji publicznej, organizacjami społecznymi i instytucjami użyteczności publicznej w zapobieganiu przestępczości oraz ujawnianiu przestępstw i ściganiu ich sprawców;

14)zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy Wydziałem Kryminalnym a innymi komórkami organizacyjnymi Komendy w zakresie zapobiegania i zwalczania przestępczości kryminalnej;

15)planowanie potrzeb w zakresie funduszu operacyjnego, gospodarowanie przydzielonym funduszem operacyjnym[1];

16)prowadzenie magazynu dowodów rzeczowych i związanej z tym dokumentacji;

17)organizowanie i uczestnictwo w doskonaleniach zawodowych w miejscu pełnienia służby;

18)wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych mających na celu poprawę stanu bezpieczeństwa,

  1. realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniami obronnymi Komendy, w zakresie właściwości wydziału;
  2. przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków;
  1. przyjmowanie i rozpatrywanie petycji złożonych do Komendanta Powiatowego Policji.”[2]

 

2. Wydział Kryminalny realizuje inne niż wymienione w ust. 1 zadania służbowe zlecone przez Komendanta oraz inne uprawnione organy, a także wynikające ze współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Komendy.

 

§ 14. 1. Do zadań Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego należy w szczególności:

 

1)organizowanie, wykonywanie, nadzór i kontrola działań Policji w zakresie pełnienia służby przez policjantów służby prewencyjnej;

2)opracowywanie programów profilaktyczno-edukacyjnych, inicjowanie działań zmierzających do zapobiegania przestępczości i innym zjawiskom patologicznym, a także wdrażanie i monitorowanie ich realizacji wspólnie z instytucjami oraz organizacjami społecznymi zajmującymi się tą problematyką;

3)podejmowanie działań rozpoznawczych, analiza zjawisk demoralizacji i przestępczości nieletnich oraz inicjowanie przedsięwzięć zmierzających do zapobiegania patologii, w szczególności wśród dzieci i młodzieży;

4)edukacja mieszkańców w zakresie uwarunkowań dotyczących utrzymania porządku i bezpieczeństwa publicznego oraz aktywnego udziału w przedsięwzięciach profilaktycznych;

5)podejmowanie współpracy z funkcjonującymi na obszarze powiatu organami wymiaru sprawiedliwości oraz specjalistycznymi formacjami działającymi na rzecz poprawy bezpieczeństwa obywateli;

6)organizowanie i wykonanie, nadzór i kontrola działań Policji w zakresie zapobiegania i zwalczania wykroczeń oraz współdziałanie na obszarze powiatu w tym zakresie z organami ochrony prawnej, administracji publicznej oraz organizacjami społecznymi;

7)organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie funkcjonowania służby dyżurnej;

8)pełnienie służby ochronnej w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych i doprowadzonych w celu wytrzeźwienia;

9)ochrona bezpieczeństwa ludzi oraz porządku publicznego w komunikacji publicznej oraz na wodach i terenach przywodnych;

10)organizowanie działań policyjnych oraz przedsięwzięć w zakresie ochrony porządku publicznego podczas imprez i uroczystości o charakterze masowym;

11)inicjowanie, planowanie, organizowanie i koordynowanie realizacji zadań z zakresu przygotowań do reagowania w sytuacjach kryzysowych spowodowanych wystąpieniem katastrof naturalnych, awarii technicznych i innych zagrożeń, w tym wykonywanie zadań związanych z reagowaniem kryzysowym Policji w zakresie właściwości Wydziału;[3]

  1. inicjowanie, planowanie, organizowanie i koordynowanie realizacji zadań z zakresu przygotowań obronnych w Komendzie, jako jednostce organizacyjnej Policji przewidzianej do militaryzacji, w zakresie właściwości Wydziału;[4]
  2. realizowanie zadań związanych z wydawaniem pozwoleń na broń oraz kart rejestracyjnych broni w ramach ustawowej właściwości Komendanta;

14)analizowanie stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie powiatu jarocińskiego;

15)opracowywanie i monitorowane wdrażania programów poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym na podstawie analiz przyczyn, miejsc i okoliczności powstawania zdarzeń drogowych;

16)współdziałanie na rzecz poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym z innymi organizacjami i instytucjami, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży szkolnej;

17)realizowanie zadań związanych z likwidacją skutków zdarzeń drogowych oraz zabezpieczeniem procesowym śladów i dowodów;

18)    podejmowanie czynności oraz stosowanie przepisów prawa w stosunku do ujawnionych sprawców przestępstw i wykroczeń w ruchu drogowym oraz naruszeń w przewozie drogowym, a także podejmowanie czynności zmierzających do ustalenia sprawców;

19)opiniowanie wniosków o wydanie zezwolenia na wykorzystanie dróg w sposób szczególny oraz opracowywanie koncepcji, planów i koordynowanie działań związanych z zabezpieczeniem tego rodzaju imprez;

20)organizowanie, koordynowanie i prowadzenie eskort policyjnych pojazdów i kolumn pojazdów związanych bezpośrednio z zapewnieniem porządku i bezpieczeństwa ruchu drogowego;

21)opiniowanie projektów organizacji ruchu drogowego w zakresie inżynierii ruchu na drogach wojewódzkich i krajowych;

22)sprawowanie merytorycznego nadzoru nad funkcjonowaniem Systemu Ewidencji Wypadków i Kolizji oraz ewidencji ukaranych kierowców;

23)opracowywanie planu ochrony Komendy i nadzorowanie jego realizacji.

  1. przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków;
  2. przyjmowanie i rozpatrywanie petycji złożonych do Komendanta Powiatowego Policji.[5]

 

2. Wydział Prewencji i Ruchu Drogowego realizuje inne niż wymienione w ust. 1 zadania służbowe zlecone przez Komendanta oraz inne uprawnione organy, a także wynikające ze współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Komendy.

 

§ 15. 1. Do zadań Jednoosobowego Stanowiska do spraw Prasowo – Informacyjnych należy w szczególności:

 

  1. zapewnienie obsługi prasowej oraz organizowanie kontaktów Komendanta z mediami;
  2. realizowanie zadań z zakresu komunikacji wewnętrznej;
  3. współpraca z samorządami i organizacjami pozarządowymi w zakresie promowania bezpieczeństwa i porządku publicznego;
  4. współdziałanie z organami administracji publicznej, szkołami, organizacjami społecznymi oraz mediami w zakresie edukacji, profilaktyki wychowawczej i prewencji kryminalnej;
  5. tworzenie, współtworzenie oraz współuczestniczenie w realizacji programów prewencji kryminalnej;
  6. współuczestniczenie w badaniach społecznych prowadzonych na potrzeby właściwej komendy wojewódzkiej Policji i innych jednostek organizacyjnych Policji;
  7. udzielanie odpowiedzi na krytykę i interwencje prasowe kierowane pod adresem Policji;
  8. współpraca z dziennikarzami.
  9. realizowanie realizacji zadań z zakresu przygotowań obronnych w Komendzie, jako jednostce organizacyjnej Policji przewidzianej do militaryzacji, w zakresie właściwości Stanowiska;
  10. przyjmowanie petycji złożonych do Komendanta Powiatowego Policji.[6]

 

2. Jednoosobowe Stanowisko do spraw Prasowo - Informacyjnych realizuje inne niż wymienione w ust. 1 zadania służbowe zlecone przez Komendanta oraz inne uprawnione organy, a także wynikające ze współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Komendy.

 

 

§ 16. 1. Do zadań Jednoosobowego Stanowiska do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy należy w szczególności:

 

  1. przeprowadzanie kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
  2. bieżące informowanie  Komendanta o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;
  3. sporządzanie i przedstawianie Komendantowi, co najmniej raz w roku, okresowej analizy stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy, zawierającej propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych, mających na celu zapobieganie wypadkom w służbie               i przy pracy;
  4. udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia służby i pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki i bezpieczeństwo służby i pracy;
  5. przedstawianie Komendantowi wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach służby i pracy;
  6. udział w prowadzeniu postępowań dotyczących wypadków policjantów i pracowników;
  7. doradzanie w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
  8. udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego;
  9. współpraca z podmiotami zewnętrznymi w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy.

 

2. Jednoosobowe Stanowisko do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy realizuje inne niż wymienione w ust. 1 zadania służbowe zlecone przez Komendanta oraz inne uprawnione organy, a także wynikające ze współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Komendy.

 

 

§ 17. 1.  Do zadań Referatu Wspomagającego należy:

 

  1. wykonywanie zadań z zakresu gospodarki finansowej w zakresie określonym przez dysponenta środków budżetu państwa;
  2. kontrolowanie i opracowywanie dokumentów księgowych potwierdzających dokonanie operacji gospodarczych pod względem merytorycznym;
  3. prowadzenie dokumentacji w zakresie darowizn rzeczowych i finansowych;
  4. organizowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji składników majątkowych, ich brakowanie  i zagospodarowywanie;
  5. uczestniczenie w procesie oddawania w posiadanie zależne nieruchomości Skarbu Państwa lub ich części pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, zgodnie z obowiązującymi procedurami, tj. przeprowadzanie postępowań mających na celu wyłonienie kontrahentów, prowadzenie ewidencji zawartych umów najmu, dzierżawy i użyczenia, wykonywanie niektórych czynności faktycznych w wyżej wymienionym zakresie;
  6. prowadzenie obsługi kasowej Komendy;
  7. prowadzenie postępowań szkodowych w przypadku szkód powstałych w mieniu Skarbu Państwa znajdującym się w dyspozycji Komendy;
  8. prowadzenie postępowań windykacyjnych w zakresie należności stanowiących dochody Skarbu Państwa;
  9. realizacja czynności w zakresie procedur określonych przez Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji w Poznaniu dotyczących dochodów budżetowych;
  10. prowadzenie gospodarki mandatami karnymi;
  11. zapewnienie niezbędnego zabezpieczenia logistycznego i technicznego dla Komendy i zgłaszanie istniejących potrzeb w tym zakresie;
  12. prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu i materiałów w zakresie gospodarki materiałowo -technicznej;
  13. nadzorowanie eksploatacji i stanu technicznego mienia powierzonego w użytkowanie policjantom i pracownikom;
  14. prowadzenie indywidualnej ewidencji mundurowej policjantów i wyposażenia pracowników;
  15. sporządzanie i opracowywanie list równoważników pieniężnych za wyżywienie policjantów i wyżywienie psów służbowych;
  16. prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej sprzętu transportowego, sprzętów i urządzeń warsztatowych, materiałów pędnych i smarów, numerów i dowodów rejestracyjnych pojazdów oraz ewidencji, upoważnień do prowadzenia pojazdów służbowych dla policjantów i pracowników Komendy;
  17. przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie właściwości Komendanta w sprawach mieszkaniowych;
  18. prowadzenie obsługi mieszkaniowej policjantów, emerytów i rencistów Komendy;
  19. wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem czystości w pomieszczeniach i w otoczeniu obiektów Komendy;
  20. bezpośredni nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem sprzętu łączności i informatyki, prowadzenie szkoleń w zakresie prawidłowej eksploatacji oraz bieżące wsparcie użytkowników sprzętu będącego w użytkowaniu jednostki;
  21. bieżąca konserwacja sprzętu teleinformatycznego, przy ścisłej współpracy ze służbami technicznymi Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu zwanego dalej WŁiI KWP;
  22. wstępne diagnozowanie uszkodzeń sprzętu teleinformatycznego, dokonywanie drobnych napraw, w przypadku poważniejszych uszkodzeń lub obowiązywania umów serwisowych – przekazywanie sprzętu do naprawy do WŁiI KWP;
  23. instalowanie sprzętu teleinformatycznego dla użytkowników końcowych jednostki i jednostek podległych;
  24. realizacja wytycznych Komendy Głównej Policji zawartych w dokumentach „Zalecenia dotyczące standardów technicznych, użytkowych oraz bezpieczeństwa, stosowanych w Policji, w zakresie informatyki i łączności”, politykach bezpieczeństwa, instrukcjach bezpieczeństwa i innych decyzjach KGP dot. systemów informatycznych jawnych (np. KSIP,SWD), dokumentach SWBS i PBE systemów i stanowisk informatycznych niejawnych oraz politykach bezpieczeństwa i decyzjach Komendanta Powiatowego Policji     w Jarocinie;
  25. konfigurowanie terminali mobilnych, stanowisk dostępowych, stanowisk internetowych  i komputerów wolnostojących zgodnie z wytycznymi oraz administrowanie kontami użytkowników;
  26. realizacja techniczno – administracyjnych elementów systemów centralnych (np. SWOP, SWD, poczta Lotus Notes) oraz uczestniczenie we wdrożeniach nowych systemów w jednostce;
  27. prowadzenie ewidencji upoważnień i uprawnień do systemów informatycznych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych jednostki;
  28. prowadzenie niezbędnej dokumentacji oraz dystrybucji sprzętu zgodnie z decyzjami Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji w Poznaniu, w tym w zakresie funkcjonowania służbowej telefonii komórkowej i użytkowania służbowych pamięci przenośnych przez funkcjonariuszy i pracowników cywilnych jednostki;
  29. podstawowy nadzór techniczny i administrowanie systemami lokalnymi jednostki, w tym systemami kontroli dostępu i monitoringu obiektowego;
  30. prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu teleinformatycznego do wybrakowania zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  31. dokonywanie kontroli wykorzystania sieci Internet oraz bieżąca weryfikacja bilingów na stanowisku taryfikacyjno – bilingowym dla potrzeb jednostki;
  32. zabezpieczenie teleinformatyczne przeprowadzanych przez jednostkę operacji policyjnych o zasięgu lokalnym;
  33. udział w realizacji zadań obronnych;
  34. bieżąca współpraca z WŁiI KWP;
  35. prowadzenie rejestru postępowań przygotowawczych;
  36. obsługa kancelaryjno - biurowa Komendanta i I Zastępcy Komendanta;
  37. prowadzenie sekretariatu Komendy;
  38. ewidencjonowanie, gromadzenie, rozpowszechnianie aktów prawnych własnych i wpływających do Komendanta Powiatowego Policji w Jarocinie;
  39. udostępnianie zbiorów obowiązujących aktów prawnych resortowych i pozaresortowych;
  40. aktualizowanie własnych aktów prawnych;
  41. archiwizowanie wszystkich nieaktualnych aktów prawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  42. opracowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Komendanta;
  43. zapewnienie organizacyjnej obsługi odpraw służbowych oraz oficjalnych uroczystości z udziałem Komendanta;
  44. organizowanie i prowadzenie postępowań kwalifikacyjnych w stosunku do kandydatów na stanowiska pracownicze w korpusie służby cywilnej oraz stanowiska bezmnożnikowe w Policji na terenie powiatu jarocińskiego;
  45. organizowanie i prowadzenie postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji objęte Ogólnym trybem i zasadami przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji;
  46. przygotowywanie decyzji administracyjnych wydawanych przez Komendanta w sprawach osobowych;
  47. obsługa kadrowa policjantów i pracowników komórek organizacyjnych Komendy związana z przebiegiem służby i pracy;
  48. analizowanie efektywności funkcjonowania jednostki w określonej strukturze organizacyjno - etatowej;

49)    badanie możliwości wprowadzania zmian etatowych i stanowiskowych;

  1. przygotowywanie propozycji zmian organizacyjnych i po ich zatwierdzeniu opracowywanie rozkazów organizacyjnych Komendanta;

51)    prowadzenie ewidencji etatowej i kadrowej;

  1. realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniami obronnymi Policji na czas zagrożenia bezpieczeństwa państwa oraz wojny w Komendzie, w zakresie właściwości Zespołu, w tym w zakresie zapewnienia rezerw osobowych oraz współpraca w tym obszarze z właściwym terenowo organem administracji wojskowej i innymi podmiotami;[7]
  2. organizowanie i koordynowanie działań dotyczących doskonalenia zawodowego lokalnego, wyszkolenia strzeleckiego i wychowania fizycznego w Komendzie;
  3. opracowywanie rozkazów nagrodowych Komendanta;
  4. realizowanie zadań z zakresu medycyny pracy;
  5. realizowanie zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Komendzie,
  6. obsługa kasowa funduszu operacyjnego.[8],[9]  

 

2. Zespół Wspomagający realizuje inne niż wymienione w ust. 1 zadania służbowe zlecone przez Komendanta oraz inne uprawnione organy, a także wynikające ze współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Komendy.

 

§ 18. 1. Do zadań Zespołu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych należy:

 

  1. zapewnienie ochrony informacji niejawnych;
  2. zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne;
  3. prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających;
  4. prowadzenie szkoleń policjantów i pracowników Komendy w zakresie ochrony informacji niejawnych;
  5. prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto;
  6. zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka;
  7. kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów;
  8. opracowywanie i aktualizowanie  planu ochrony informacji niejawnych i nadzorowanie jego realizacji;
  9. prowadzenie kancelarii tajnej w Komendzie, w szczególności przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnych;
  10. prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w kancelarii tajnej;
  11. zapewnienie należytej ochrony materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii tajnej;
  12. przekazywanie lub udostępnianie dokumentów niejawnych do właściwych komórek lub dla właściwych pracowników i egzekwowanie ich zwrotu;
  13. gromadzenie przepisów niejawnych oraz prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów, a także udostępnianie i wydawanie przepisów;
  14. odnotowywanie na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz na urządzeniach ewidencyjnych zmiany lub zniesienia klauzuli tajności;
  15. realizacja czynności związanych z obowiązkiem rozliczania się policjantów i pracowników   z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych;
  16. przeprowadzanie okresowej kontroli stanu dokumentów niejawnych, znajdujących się w kancelarii;
  17. przygotowywanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii, w celu przekazania do archiwum lub składnicy akt Policji;
  18. nadzór nad właściwym oznaczaniem i ewidencjonowaniem dokumentów niejawnych, prowadzeniem urządzeń ewidencyjnych, odnotowywaniem zmiany lub zniesienia klauzuli tajności dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych;
  19. gromadzenie, przechowywanie, kwalifikowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych Komendy;
  20. prowadzenie rejestru skarg dotyczących postępowania policjantów i pracowników Komendy;
  21. opracowywanie okresowych planów i sprawozdań z działalności Komendy.
  22. realizowanie realizacji zadań z zakresu przygotowań obronnych w Komendzie, jako jednostce organizacyjnej Policji przewidzianej do militaryzacji, w zakresie właściwości Zespołu;
  23. wykonywanie zadań Administratora Bezpieczeństwa Informacji.[10]

 

2. Zespół do spraw Ochrony Informacji Niejawnych realizuje inne niż wymienione w ust.1 zadania służbowe zlecone przez Komendanta oraz inne uprawnione organy, a także wynikające ze współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Komendy.

 

 

[1] Zmiana dokonana regulaminem z dnia 05.05.2015 r.

[2] Zmiana dokonana regulaminem z dnia 31.12.2015 r.

[3] zmiana dokonana regulaminem  z dnia 31.12.2015 r.

[4] zmiana dokonana regulaminem  z dnia 31.12.2015 r.

[5] zmiana dokonana regulaminem  z dnia 31.12.2015 r.

 

[6] zmiana dokonana regulaminem  z dnia 31.12.2015 r.

 

[7] zmiana dokonana regulaminem  z dnia 31.12.2015 r.

[8] zmiana dokonana regulaminem z dnia 05.05.2015 r.

[9] zmiana dokonana regulaminem z dnia 22.12.2016 r.

[10] zmiana dokonana regulaminem  z dnia 31.12.2015 r.

 

Metryczka

Data publikacji : 07.12.2011
Data modyfikacji : 19.10.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Jarocinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Lidia Pilarczyk
Osoba udostępniająca informację:
Agnieszka Zaworska Oficer prasowy
Osoba modyfikująca informację:
Agnieszka Zaworska
do góry